http://www.capital.gr/stoupas/Article.aspx?id=1829547

Αποφάσισα σήμερα να πάρω άδεια για να πάω στο ΙΚΑ να κάνω διαγραφή διότι για άσχετους λόγους μεταγραφήκαμε στο super ΤΑΥΤΕΚΟ που δεν έχει διαφορά από το ΙΚΑ.

Πήγα λοιπόν 10:00 πμ φορτωμένος με όλα τα χαρτιά που έχω από τότε που γεννήθηκα.

http://www.pame.gr/images/POLITIKI2/dhmosioi-ypalliloi.png

Εκείνη την ώρα εξυπηρετούταν το Νο38. Πήρα το Νο120. Υπάλληλοι για το μητρώο: 1. Υπάλληλοι στον όροφο 10.

Μια κυρία μου λέει: ενώθηκαν πολλά ΙΚΑ και γι΄ αυτό γίνεται χαμός.

Κάποια στιγμή ένας ηλικιωμένος άνω των 80 φωνάζει για τα λεφτά. Ο διευθυντής του απαντάει με το ύφος : "δεν καταλαβαίνετε τι γίνεται κύριε; 


Οι Γερμανοί που μας θέλουν υπόδουλους μειώνουν συνέχεια τις συντάξεις και οι δικοί μας απλά υπογράφουν και ψηφίζουν νόμους. Χίλιες φορές να είχαμε δραχμή".

Αρχίζει ο κόσμος και συμφωνεί και λένε αρκετοί "ναι! να πάμε στη δρχ."

Λίγο μετά τις 12:00 βγάζουν το μηχάνημα με τα νούμερα από τη πρίζα.

Λίγο μετά τη 1:00 η υπάλληλος (η μοναδική του μητρώου) πατάει 10 νούμερα μαζί..... κανένας πελάτης δεν τα είχε (;)

Στη 1:20 πατάει άλλα 10 μαζί. Εύλογη απορία "μόνοι τους οι υπάλληλοι τα κόβουν αυτά τα νούμερα;"

Η ώρα 1:30 ήρθε η σειρά μου. Δίνω τα έγγραφα, υπογράφω μια αίτηση και με στέλνουν στο διευθυντή για υπογραφή... ο οποίος εννοείται δεν ήταν στο γραφείο του. Έρχεται σε 5 λεπτά, του δίνω τα χαρτιά και του λέω "δεν έχει σχέση ούτε το ευρώ, ούτε η δραχμή. Έχει σχέση ότι εδώ μέσα δουλεύει ένα άτομο μόνο".

Με κοιτάει με ένα τεράστιο ερωτηματικό πάνω από το κεφάλι του. Από πίσω του το ραδιόφωνο παίζει τραγουδάρα επαναστατική Μαρία Δημητριάδη "Παιδιά σηκωθείτε".

Έχασα μισή μέρα χωρίς λόγο.

Τελικά η μοναδική αλλαγή εδώ και 50 χρόνια είναι το air condition που υπήρχε και δούλευε.

ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ

ΒΦ
=========================================================
ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ 

===========
Εικόνες υπανάπτυκτης χώρας, όπως, ανέκαθεν, παρά την δήθεν γκαμουριά, ήταν η Ελλάδα. Χωρίς ηλεκτρονικό φακέλωμα τίποτα δεν θα αλλάξει. Στην Φινλανδία, θα είχες τελειώσει σε 5 λεπτα. Χωρίς καμία δοση υπερβολής. Με ανώτατο όριο αναμονής την 1 ώρα -σπάνιο μεν, καταγεγραμμένο δε- σε χώρους πεντακάθαρους, πανήσυχους, κλιματιζόμενους και ευχάριστους, με την μουσικούλα να παίζει διακριτικά, θα έμπαινες στον ηχομονωμένο θάλαμο 2Χ3, όπου η υπάλληλος ευγενικά θα σου ζητούσε την ταυτότητά σου. Με τον αριθμό αυτό (henkilo tunnus) στην οθόνη της θα εμφανίζονταν αμέσως όλα αυτά τα χαρτιά που εσύ είχες μαζέψει και κουβαλούσες. Από ληξιαρχική πράξη γέννησης μέχρι την τελευταία συναλλαγή σου με την υπηρεσία. Θα πατούσε κανα, δυο, τρία πλήκτρα και θα έφευγες με το χαμόγελο στα χείλη, ενώ κι αυτή θα συνέχιζε με το ίδιο κέφι την δουλίτσα της. 

Ούτε ηλίθιοι διευθυντάδες, ούτε 1 υπάλληλος για 100 πολίτες, ούτε τα τηλέφωνα να βαράνε, ούτε ουρές, ούτε φωνές, ούτε η υπάλληλος να μιλάει στο κινητό για καμιά συνταγή μουσακά με την μάνα της. Πέντε λεπτά υπόθεση. Τόσο κάνει η πρόοδος και η ανάπτυξη στην Φινλανδία. Ενίοτε, δε, κάνει και συντομότερα, εάν χρησιμοποιείς το e-banking από το σπίτι σου ή μέσα από το. . . τρένο μέσω του κινητού σου, για τις συναλλαγές σου, όπως να πληρώσεις από το ενοίκιο έως το ρεύμα, και από το τηλέφωνο έως το ΙΚΕΑ. Ελπίζω τώρα να καταλαβες γιατί η ανάπτυξη δεν θα έρθει ποτέ στην Ελλάδα. Είτε με ευρώ είτε με δραχμή.



Πηγή:www.capital.gr
==============
Ναι ναι ναι να πάμε στη δραχμή. Τα ζώα τα βόδια τα γίδια!! Με έφτιαξες πρωινιάτικα!


Πηγή:www.capital.gr
==============
Τα νούμερα τα κόβουν οι υπάλληλοι, πολύ απλά γιατί δεν έχουν ΚΑΜΙΑ όρεξη να δουλέψουν, για να φαίνεται οτι υπάρχουν πολλά άτομα στην σειρά και να σε σπάνε ψυχολογικά να μην κάτσεις να περιμένεις και να πάς άλλη μέρα.


Πηγή:www.capital.gr
===============
Η εικόνα στο δημόσιο είναι καθολική. Το χειρότερο είναι ότι οι ΔΥ αφου δεν έχουν προσλαμβάνουσες από τον "εξω κόσμο" δεν έχουν καταλάβει τίποτε. Νομίζουν ότι αυτός πρέπει να είναι ο ρόλος τους. Στέλνω κι εγώ δυο ιστοριούλες που το δείχνουν ανάγλυφα.


Πηγή:www.capital.gr
Ιστορία 1η ΚΕΠ.
Πάω για πιστοποίηση γνησίου υπογραφής.
Ο υπάλληλος βλέπει τη χαρτούρα που αφορά το Μηχανολογικό και μου απαντά:
- μα εδώ υπογράφει ο εκπρόσωπος της εταιρείας
- εγώ είμαι
- κι εγώ πως θα το πιστοποιήσω;
- δεν σας αφορά. αυτό που πιστοποιείτε εσείς είναι ότι η μούρη που δείχνει η ταυτότητα ήρθε και υπέγραψε μπροστά σας.
- οοοχι δεν το δέχομαι... κλπ
για να μην μπω στη συζήτηση τον ρωτάω:
- τι θελετε λοπόν
- καταστατικό που να πιστοποιεί ότι εισαι εκπρόσωπος
- ΦΕΚ σας κάνει;
- ναι
- ωραία ανοίξτε το PC'σας (ήταν κλειστό) και μπείτε www.et.gr με το ΑΦΜ της εταιρείας. Εκεί είναι δημοσιευμένα όλα
- όχι το θέλω να μου το φέρεις εσύ.
- μα δημόσια υπηρεσία δεν είναι το ΕΤ; γιατί δεν μπαίνετε εκεί να το πιστοποιήσετε
- γιατί δεν είμαι υποχρεωμένος να το κάνω.
Για την ιστορία, έφυγα, τύπωσα από το γραφείο μου ένα ΦΕΚ και τους το πήγα.
Ο υπάλληλος στον οποίο απευθύνθηκα αυτή τη φορά μου λέει
- αυτό δεν το χρειάζομαι. Εγώ γνήσιο υπογραφής πιστοποιώ. !
Τα συμπεράσματα δικά σας.



Πηγή:www.capital.gr
 Ιστορία 2η Δημόσιο γυμνάσιο:
 
Πάω να ζητήσω πιστοποιητικό εγγραφής για να δώσει ο γυιός μου εξετάσεις στο πειραματικό
- Στο γραμματέα
- λείπει
- Να περιμένετε
περιμένω και εμφανίζεται μετά από κάνα 5 λεπτο.
- στο διευθυντή, όχι σε μένα
- λείπει
- να περιμένετε
- καλά πάω να κάνω μια δουλειά και επανέρχομαι
Μετα από 20 λεπτά ξαναπάω. Ο διευθυντής άφαντος
- Είδατε που δεν περιμένατε; ήρθε και ξαναφυγε ο διευθυντής.

Που να του εξηγήσω τι σημαίνει για έναν παραγωγικό άνθρωπο (και για την οικονομία γενικότερα) ο χρόνος αναμονής για ένα χαρτί που δεν χρειάζεται ενώ ο καθ ύλην αρμόδιος ψωνίζει πιθανότατα στην αγορά με το μισθό που ο παραγωγικός του εξασφαλίζει!!!!

Έφυγα και επανήλθα την επόμενη και τον βρήκα.

- δεν μπορώ να σας δώσω ακόμη βεβαίωση γιατί δεν έχω ακόμη ελέγξει τα χαρτιά
- και τι θα γίνει; το πειραματικό τη ζητάει.
- Γι αυτό κύριε Ο ΝΟΜΟΘΕΤΗΣ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙ να υπογράψετε δήλωση του νόμου και όταν θα είμαστε έτοιμοι θα σας δώσουμε τη βεβαίωση
Μετά από 10 ημέρες ξαναπάω και αφού τελειώνουν τα περαδώθε με φωτοτυπίες και υπογραφές.
- μας συγχωρείτε που σας ταλαιπωρήσαμε κι όλας αλλά έπρεπε να γίνει ο έλεγχος
- Θα μπορούσε τα χαρτιά να σας έχουν έρθει ηλεκτρονικά και ελεγμένα... Επίσης η αλληλογραφία μεταξύ του σχολείου σας και του πειραματικού θα μπορούσε κι αυτή να είναι ηλεκτρονική
- Ναι αλλά ξέρετε επειδή είναι τίτλος σπουδών...
- και λοιπόν; Τα τιμολόγια που σήμερα εκδίδονται ηλεκτρονικά; Οι κινήσεις αξιών μεταξύ τραπεζών που κι αυτές ηλεκτρονικά διεκπαιρεώνονται με ασφάλεια;
- τι να σας πώ; το κατεστημένο δεν αφήνει! καλό καλοκαίρι πάντως!

Αυτός ο άνθρωπος που πιθανότατα είναι φυσικός ή μαθηματικός τρομάρα του, δεν έχει ακούσει τίποτε για αλγορίθμους και πρωτόκολλα ασφαλούς μεταφοράς δεδομένων και νομίζει ότι προστατεύει το δημόσιο συμφέρον ανακατεύοντας χαρτιά !

======================


. . και εγω ειμε απο αυτους που πιστευαν και εξακολουθουν να πιστευουν οτι για τα μικρα κρατη της Ευρωπης ισχυει καλυτερα το 'ισχυ εν τη ενωση' σε εναν συνθετο και επικινδυνο κοσμο που το μικρο ψαρι εχει μικρες διαπραγματευτικες δυνατοτητες.

απο την αλλη στην πραξη οι χωρες που ειχαν την προνοητικοτητα να κρατησουν την εκτυπωση χρηματος (π. χ. Βρετανια, Σουηδια, Τουρκια) εχουν πολυ μεγαλυτερη ευεληξια στο να αντιμετοπιζουν κρισεις και να ΚΑΜΟΥΦΛΑΡΟΥΝ τις οποιες οικονομικες αδυναμιες τους

ιδιως η Βρετανια ειναι συγκλονιστικο το πως με την εκτυπωση χρηματος προστατευει τις κραυγαλεες παθογενιες της φουσκο-οικονομιας της.

προφανως το θεμα δεν ειναι να μην εχεις αδυναμιες ως οικονομια -κατι αναποφευκτο-αλλα να διατηρεις τα εργαλια ωστε να τις αντιμετοπιζεις οσο το δυνατον πιο ΑΥΤΟΝΟΜΑ χωρις να εισε αναγκασμενος καθε φορα να κανεις παγκοσμιο στριπτιζ της οικονομιας σου σε πιστωτες και αλλους ωστε να βρεις χρημα, ουτε εν τελη να παραδιδεις τα κλειδια του σπιτιου σου σε ξενους.

αν και ευρωπαιστης δυστυχως πιστευω οτι αν λειτουργουσε αδιαληπτα ο Χολαργος ποτέ τα μικρο μεσαια οικονομικα στρωματα της Ελληνικης κοινωνιας δεν θα φτανανε στα ορια της οικονομικης εξαθλιοσης που φτασανε απο ελλειψη ρευστοτητας με το εξωτερικα ελεγχομενο ευρω.

..πραφανως θα ευχομουνα το εγχειρημα του ευρω να ειχε παει καλυτερα και να καναμε αντιθετες διαπιστωσεις.
======================
Διατηρώ εταιρία στην γερμανία απο το 2004 και μια στην Ελλάδα απο το 2005. Το αντικείμενο των εταιριών περίπου το ίδιο.

ΓΕΡΜΑΝΙΑ : Δεν εχω παει ποτε μου στην εφορία της γερμανίας. Δεν ξερω καν που εινια και πως ειναι. Οτι χρειαστικε το εκανε ο λογιστής μου ή το 95% το εκανα μέσω internet. Φυσικα δεν εχω πληρώσει ποτε μου μεσου διπλοτυπου, μεσω επιταγής, με μετρητα ή καθε αλλο δυνατό και αδύνατο ελληνοπρεπεστατο μέσο. Οτι πληρώθηκε έγινε μέσω του τραπεζικου λογαριασμού της εταιρίας και αυτού της εφορίας. Φυσικά οι φόροι μου καταβαλονται τακτικα. Περνω επιστροφη ΦΠΑ επίσης οταν πρεπει χωρις κανενα πολτικό ή αλλο μέσο, χωρις καμια μεσολάβηση χωρίς να παρακαλέσω κανεναν. Το παιρνω απλα επειδή το δικαιούμαι.

ΕΛΛΑΔΑ Εχώ παει χιλιάδες φορές εφορία, σπανια εκανα την δουλεια του, περιμενω στην ουρα ως ηλιθιος για μια υπογραφή και αναγκαζομαι να με υποβιβαζει ο καθε βλακας υπαλληλος και μαλιστα λογο της χουντας των δημοσιων υπαλληλων δεν μπορω να πω και τιποτα. Μια φορα που τολμησα και ζητησα το δικαιο μου και ειπα κατι μου εστειλαν τον ελεγχο. Οταν δεν βρηκαν κατι μου κρατησαν τα βιβλια μου για 3 χρονια λεγοντας οτι ελεγχονται. Επειδη ομως εχω αξιοπρεπεια αποφασισα πλεον απλα να τους αγνοησω και αυτους και την χωρα μου και να επικεντρωθω στις δραστηριοτητες μου στην Γερμανια. Δεν ειναι οτι η κριση μειωσε τα εσοδα μας, ακομα κερδη εχω απο εδω απλα δεν αντεχω αλλο βλακιες. Και για οσους νομιζουνε οτι λογο κρισης βελτιωθηκαν κανουνε λαθος. Αυξηθηκαν και πλεον αντιμετωπιζουμε και δυσαρεστημενους δημοσιους που αρνουνται να δουλεψουνε. οποτε απλα θα απολυσω τους 3 υπαλληλους μου και θα κλεισω την εταιρια μου. Ξερω οτι για το κλεισιμο θα κλαψω και εγω και ο λογιστής μου και θα υπομεινω καθε τυχον βλακωδης δικαιολογια τους για την ταλαιπωρια μου αλλα ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΟΡΑ.

την καλησπερα μου σε οσους αντεχουνε να 
=======================


Πηγή:www.capital.gr



Πηγή:www.capital.gr