2/7/13

Διακοπές; Τι είναι πάλι τούτο;



https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRjXKcWg5L445VhI1dYIt_scXDO5sqOXopphR6MTxyPElIKzLqA

Την τελευταία φορά ούτε που τη θυμάμαι. Και η μνήμη μου σημειωτέον είναι σε άριστη κατάσταση. Και πώς θα αφήσω τα φιλαράκια μου χωρίς να τα λέμε σε καθημερινή βάση; 

Εψαχνα βλέπετε σήμερα για παράδειγμα αριστερά-δεξιά να διαβάσω κάποιο σχόλιο για την καθόλα ...άψογη συμπεριφορά της Πειραιώς, αλλά εις μάτην. Μπορώ να κάτσω αμέτοχος και άφωνος μπροστά σ΄αυτή τη "συνομωσία" της σιωπής; Δεν μπορώ.

Αφήστε τα e-mails που πήρα σήμερα από φίλους, γνωστούς αλλά και αγνώστους. Κι όχι τίποτε άλλο, έχω κι αυτόν τον email με τις ιστορίες του που με σκανδαλίζει. 

Σου χτυπούν την πόρτα, λέει, και βλέπεις τη Μόνικα απέναντί σου. Τα χάνεις ή δεν τα χάνεις; Ως Μοναχός όμως οφείλω να δείξω χαρακτήρα (λέμε τώρα). 

Απλά το σοκ είναι μεγαλούτσικο (γι αυτήν κυρίως) και πιστεύεις ότι είναι ένα ψέμα. Σαν αυτά της Πρωταπριλιάς. Εντάξει, καθυστερήσαμε ένα τρίμηνο...

----------------------------------------

ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΠΛΗΡΕΣ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΑΚΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΚΑΘΟΤΙ ΧΘΕΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΤΗΝ ΑΦΗΣΩ ΛΕΠΤΟ ΜΟΝΗ ΤΗΣ - ΤΕΤΟΙΟ ΔΩΡΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΣΤΕΙΛΕ Ο ΦΙΛΟΣ ΜΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΠΟΤΕ ΝΑ ΤΟ ΣΝΟΜΠΑΡΩ...

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ο σχολιασμός επιτρέπεται μόνο σε εγγεγραμμένους χρήστες

About Me