2/7/13

ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ


 http://www.euro2day.gr/dm_pictures/proodeytiki00.jpg


ΠΡΔ: Η μετοχή της ίπταται τελευταία στο ταμπλό καταγράφοντας εντυπωσιακές αποδόσεις, με αποτέλεσμα να βρεθεί από το 0,0800 στο 0,1890 μέσα σε 8 συνεδριάσεις. Και εκεί που πολλές φορές δεν άνοιγε στο ταμπλό, τώρα έχουν αλλάξει  500.000 κομμάτια στο προαναφερθέν διάστημα


ΟΜΩΣ εδώ και δώδεκα μήνες, η Προοδευτική δεν έχει κάνει ούτε 1 ευρώ τζίρο! Μηδενικός λοιπόν ο κύκλος εργασιών του πρώτου φετινού τριμήνου, έναντι επίδοσης 60.000 ευρώ το αντίστοιχο περυσινό διάστημα.

Και η διοίκηση της εισηγμένης παλεύει μέσω δικαστικών διεκδικήσεων για την είσπραξη ποσών, με στόχο την ουσιαστική επαναδραστηριοποίησή της στον κατασκευαστικό κλάδο.



  • ΔΕΝ ΕΧΕΙ περάσει και πολύς καιρός από τότε που δημοσιεύσαμε άρθρο που την αφορούσε. Συγκεκριμένα γράφαμε...
Σοβαρό πρόβλημα είναι πιθανόν να αντιμετωπίσουν - και χρηματιστηριακά - οι εισηγμένες κατασκευαστικές εταιρείες, λόγω των ερευνών της Κομισιόν για καρτέλ στον κλάδο, που αναλαμβάνει σε συμφωνημένες τιμές όλα τα έργα.Φόβους για πιέσεις, έστω και βραχυπρόθεσμα, στις μετοχές των εισηγημένων κατασκευαστικών ομίλων, διατυπώνουν παράγοντες της αγοράς, με αφορμή τις ερευνώμενες από την Κομισιόν καταγγελίες για ύπαρξη καρτέλ στον κλάδο, από συγκεκριμένες επιχειρήσεις, σε βάρος άλλων τεχνικών εταιρειών.

Οι καταγγελίες που ερευνά η Κομισιόν αφορούν τους ομίλους J&P Άβαξ, Ελλάκτωρ και ΓΕΚ, σχετικά με 75 μεγάλα έργα της τελευταίας διετίας (2011-2012) προϋπολογισμού 1,2 δισ. ευρώ. Ο φάκελος, που κατά τις πληροφορίες έχει ολοκληρωθεί κατά το μεγαλύτερο μέρος του, έχει συνταχθεί μετά από καταγγελίες του μεγαλομετόχου της εταιρείας Προοδευτική κ. Κούτλα, τόσο προς την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, όσο και προς τους οικονομικούς εισαγγελείς.

Οι θιγόμενες κατασκευαστικές εταιρείες, ισχυρίζονται από την πλευρά τους, ότι οι καταγγελίες Κούτλα, έγιναν επειδή η εταιρεία του δεν μπόρεσε να πάρει κανένα έργο, όχι όμως εξαιτίας τους, αλλά για λόγους που έχουν σχέση με την γενικότερη κακή εικόνα της επιχείρησης που προΐσταται. Αν και το επιχείρημα των εμπλεκόμενων εταιρειών, δεν απέχει και τόσο από την αλήθεια, εντούτοις, είναι γεγονός ότι τα έργα πηγαίνουν μονίμως σε ένα πολύ μικρό αριθμό διεκδικητών.

Εξαιτίας, λοιπόν, των ερευνών και των στοιχείων που έχει συλλέξει η Κομισιόν, ορισμένοι παράγοντες της αγοράς και του κλάδου, αλλά και πληροφορίες από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή Ανταγωνισμού, ισχυρίζονται ότι –αν τα στοιχεία πράγματι δημοσιοποιηθούν- τότε θα γίνει μεγάλος «σεισμός». Ο οποίος, είναι προφανές ότι θα έχει αρνητικό αντίκτυπο στην πορεία των μετοχών των εμπλεκόμενων κατασκευαστικών εταιρειών.

ΓΙΑ ΤΟ γιατί τώρα ανεβαίνει καθημερινά η μετοχή της πολλά εικάζονται, αλλά άντε τώρα και να τα υιοθετήσεις. Απλοί θεατές στο έργο λοιπόν και σε αναμονή... ΡΙΞΑΜΕ και μια ματιά στο 3μηνό της και ιδού... Πωλήσεις μηδέν, ζημίες 0,72 εκατ. ευρώ, στο ταμείο 0,35 εκατ., δανεισμός 14 εκατ. ευρώ αλλά και ίδια κεφάλαια 10,6 εκατ. με την κ/φση στα 4,6 εκατ.

Μέτοχοι με ποσοστό άνω του 5%

ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ



Μέτοχος Ποσoστό Αξία (€) Αρ. Μετ. Τελ. Μεταβ.
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΟΥΤΛΑΣ 20,03%  876,9 χιλ. 4,9 εκ. 30/9/2011
JESSORE HOLDING CO.LTD 6,49%  284,1 χιλ. 1,6 εκ. 15/10/2009
YIUTINOCO TRADING Co LIMITED 6,83%  298,9 χιλ. 1,7 εκ. 28/5/2009
ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΚΟΥΤΛΑΣ 9,92%  434,2 χιλ. 2,4 εκ. 5/2/2009
ΣΤΕΛΛΑ ΚΟΥΤΛΑ  9,90%  433,4 χιλ. 2,4 εκ. 25/9/2002
FREE FLOAT 46,83%  2,0 εκ. 11,4 εκ. -
ΣΥΝΟΛΟ100% 4,4 εκ.24,3 εκ.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ο σχολιασμός επιτρέπεται μόνο σε εγγεγραμμένους χρήστες

About Me