24/12/13

Υπέροχη μαρουλοσαλάτα κι άλλα τινά...



Στο στρατό

soldier Στο Στρατό, στην πρωινή αναφορά ο διοικητής εξηγεί τη διαφορά μεταξύ αγγαρείας και ευχαρίστησης.
- Για να δούμε αν κατάλαβες, ρωτάει ένα φαντάρο. Όταν κάνω έρωτα με τη γυναίκα μου, τι είναι αυτό για μένα: αγγαρεία ή ευχαρίστηση;

Ο φαντάρος, προβληματισμένος, το σκέφτεται λίγο:
- Ευχαρίστηση, κ. Διοικητά.
- Και πώς το ξέρεις αυτό, παιδί μου;
- Να, κ. Διοικητά, αν ήταν αγγαρεία, θα στέλνατε εμένα!!!



Αν ο Χριστόφορος Κολόμβος…

kolombos Αν ο Χριστόφορος Κολόμβος είχε γυναίκα Ελληνίδα, θα είχε ακούσει τα παρακάτω :
- Και γιατί πρέπει να πας εσύ;
- Τι; Δεν μπορούν να στείλουν κάποιον άλλον; Τι είσαι εσύ; Ο μοναδικός; Χωρίς εσένα δεν γίνεται; Δεν βλέπεις ότι σε εκμεταλλεύονται;
- Εσύ δεν γνωρίζεις καλά ούτε την οικογένειά μου και πας να ανακαλύψεις το Νέο Κόσμο; Τι κρύβεις;
- Ποια στρογγυλή Γη, μωρέ;
- Τι; Θα πάνε μόνο άντρες; Σώπα!
- Γιατί δεν μπορώ να έρθω κι εγώ; Αφού εσύ είσαι το αφεντικό. Εμένα ποτέ δεν με πας ταξίδια.
- Αν βγεις από την πόρτα εγώ την ίδια στιγμή επιστρέφω στη μαμά μου.
- Τι λες; Και η βασίλισσα θα πουλήσει τα κοσμήματα της για να ταξιδέψεις εσύ; Τι νομίζεις ότι είμαι, βλαμμένη; Τι τρέχει με σένα και αυτήν τη γριά;
- Μην ντύνεσαι, διότι εσύ ΔΕΝ ΠΑΣ ΠΟΥΘΕΝΑ!!!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ο σχολιασμός επιτρέπεται μόνο σε εγγεγραμμένους χρήστες

About Me